lördag 7 februari 2009

...

Det var nu ett tag sen jag skrev här inne alltså... Hänt mycket på den senaste tiden, tkr att tiden går på tok för fort alltså... Denna månaden har nyss börjat men känns som om att den snart är slut var fan tar tiden vägen?

Det är nu en vecka sen jag gjorde slut med Danne, vissa ser det som ett dåligt beslut medans andra håller med mig om att jag tog rätt beslut! Visst det känns konstigt att inte längre ha någon här hos mig under helgen... Men jag måste vänja mig, måste hitta mig själv igen... På måndag ska jag försöka få tag i alla mina journaler så att jag kan få iväg skickat dem så att jag kan komma ner till antingen Tyskland eller Österrike med mina ben och min hand... Har börjat få så ont i mina knän nu att jag inte vet var jag ska ta vägen...

Har börjat skolan nu lite lätt iaf alltid något! Är rätt roligt frånsett att man har ett mega prov nu på torsdag som kommer ser inte framemot det! Inom typ en månad kommer vi att flytta på nytt igen inget jag ser framemot egentligen men samtidigt så gör jag det... Allt i mitt för tillfället känns så rörigt och jag vet ej längre något känns det som om... Nä nu ska jag nog kolla på Brottskod: Försvunnen på Svt1...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar