tisdag 13 januari 2009

Tankar m.m.

Igår var jag hos min smärtpsykolog och fick reda på att det finns ställen här i Sverige som verkligen kan hjälpa mig med det som jag behöver... Så har kontaktat ett privat företag uppe i Sthlm som heter 2nd View,m så hoppas verkligen på att dem svarar på mitt mail som jag skickat iväg till dem... Hoppas även verkligen att dem kan hjälpa mig, har fått höra så himla många gånger att jag är ett väldigt unikt fall! Ingen läkare, ingen ortoped eller något har nåonsin tidigare stött på någon som varit som jag eller haft de besvären som jag har!

Men men, sen ska jag kontakta Orup med är en smärtenhet som har hand om rehabilitering m.m. så att jag kanske kan få komma dit o bli inlagd några veckor för att få rätt sorts rehab. och sådana saker... Tycker själv att det hade varit himla skönt, för det är så sjukt tråkigt och inte kunna göra något utan att det ska göra ont... Hade jag bara haft ett namn, en diagnos eller ja något som säger vad det är som gör att jag har ont så hade jag varit nöjd, men inget absolut inget finns...

Men nog om det, nu sitter jag i min älsklings rum för han är ute med en kompis, har varit inne i Malmö idag och hämtat min efterlängtade rullstol... Så nu kommer det bli en aningen lättare för mig att ta mig fram... Imorgon ska jag äntligen försöka komma igång med skolan, längtar faktiskt om jag ska vara ärlig... Det har börjat bli så himla tråkigt och bara sitta hemma och inte kunna göra ett dugg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar